shopping!

har idag varit i borlänge med mamma. Hittade äääntligen min examensklänning & en jeansjacka! fick jackan av mamma i typ examenspresent eftersom den var så dyr.(599:-)
Först vill jeag ju ha den jeansjackan på gt, men då fanns det vara xxs kvar så ikke. Sedan hittade jag nu den här på MQ! Ursnygg tycker jag! Har nu hela min outfit till skolavslutningen klar. Blir att låna ett par höga klackar av syster (som är oanvända!).
Det här hittade jag;

Klänning, Cubus, 299:-
Jeansjacka, MQ, 599:-
Puder, h&m, 49,50:-
'Pudersvamp', h&m, 9,50:-


imorgon blir det att åka till borlänge igen. Ska följa med lisa och så. Eftersom jag inte har några pengar kvar så blir jag smakråd imorgon!

och jag saknar min jullan! :( hon är ju nu på öland hos sin syster. Och kommer hem på torsdag. Så blir inte att träffa henne förns fredag! men aja, då blir det att prata av oss och så går vi ju bara till tolv, sen blir det studenten! Ska kika lite med rebecca eftersom vi ska och gratta samma person! :)
Får bara hoppas på att det blir bra väder! Har ju hört att det ska bli skapligt kallt och så.. men vi hoppas på det bästa som sagt!
Men vill väl hellre att det blir bra väder den tionde istället! ;) Eftersom jag ska ha klänning och klackar vill man inte ha kallt & regn. ;P
måste bara säga att det bara är treee veckor kvar till p&l!! längtar som faaan, taggad till tusen alltså! 
nu blir det iallafall sova,


nattinatti

     
(klicka för förstoring)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback