underbar

hey,
nu var det ett bra tag sedan! men jag har ju som sagt varit på peace & love festivalen i borlänge, vilket var helt fucking amazing!
jag var där onsdag-söndag men sova bara där från torsdagen till söndagen då.
Dock vart det inte så jättemycket tittande på band. Vi kikade bara på Volbeat, Timbuktu, The Sounds & Håkan Hellström. Alla konserter var ruskigt bra! Men håkis var ju lätt bäst.<3 Skulle kunnat betala 1500 bara för att se honom! Det var första gången jag såg honom live nu och det var underbart. Vet inte riktigt vad jag ska säga, han var helt enkelt bäst.
Jag grät som ett litet barn, glädjetårarna forssade. :')
Träffade ju också han som är med i knäckebröd-dansen & Samuel Haus, ni vet han som spelar tzatsiki! ;) hihih
Tack iallafall allihopa som förgyllde min festival!
Slänger ut ett klipp (som jag snodde från youtube) på Håkan. Jag har inte heller tagit några bilder. Men ska försöka fixa fram några från mina brudar, så lägger jag ut dom då. :)
aja, nu kommer det ett klipp på håkan från igår.


peeeace!


håkan hellström - känn ingen sorg för mig göteborg



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback