skolavslutning -09

ja, vad ska man säga? kvällen var FU*KING AMAZING!!1 fy faaan va roligt vi hade! bästa klassfesten och klassen ever, men inte sista klassfesten iallafall. ;) måste göras om beslöt vi oss för igår! försöker tänka så mycket jag kan på de goda bitarna så kanske det sura idag inte känns så mycket...? ;>  kan ju alltid hoppas!

vi var som sagt hemma hos mig. hade ett stort jävla partytält på gården nere vid sjön och sen vi elva kanske(??) så gick vi och mötte dom andra niorna. var ganska tröökigt, men det skönt att prata ut igår, skönt som fan! bra att du tog initsiativet(?) bruden! :)  efter det fixade jag och lisa skjuts så åkte vi hem till våra 'kompisar' igen. ;) de var trevligt!

så ja i sammanfattnig; vi började klockan fem och kom hem fem! haha, nerå, men fyra! 
vi hade iallafall, ja, the best time of our lifes! iallafall jag, jag känner att kvällen inte kunde blir så mycket bättre.. ;)
dock kom jag inte hem i hela kläder och så hade jag lite sår,.. ramla på en jävla sten. usch! dock gjorde det ondare i fingret från 'olyckan' i tältet. haha

nu sitter man här, helt sunkig, trött med en torr mun och röksmak! (y) kan inte bli bättre...!
bilder kommer när jag fått dom och när jag orkar ;)
hoppas att alla (nior) hade skitkul igår! fyfan, men om man ska ut gör man det regält! speciellt när man slutar nian, it's once in a lifetime!


puss!


naaaaaaaaaaaw!

2011-09-30 // 21:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback