pusss

var med lisa idag. jävligt kul, som aaaalltid! haha, vi möttes runt två så gick vi och köpte oss en varsin twister'love<3 haha, sen gick vi mot vår 'mötesplats' och satt oss ner på några stenar. sen prata vi med lite 'kompisar' haha, jaa. var riktigt kul! blir väl och 'spana' med snyggingen någon dag också, eller vad säger du lisa? ;)) hahhahah! gud ja

annars idag så har jag kikat på vääldigt många 90210 avsnitt..  skäms ju lite, sitter inne och det är underbart väder!
när jag mötte lisa drog jag på mig skinnjackan och ja, det vart varmt, riktigt varmt! men jag överlevde ju. ;)
provar nu lite kläder som jag ska ha på peace and love! ska nog klippa och sy lite i mitt linne.. eller ja, hm. mamma får nog göra det.. ;) haha, inte så bra med det där, sy och de.. hehe
vet inte riktigt heller vilka skor jag ska ha! blir nog att snylta syrrans svarta tygskor och mina vita. ;) Fast är ju det att dom är vita, kommer ju inte vara vita när jag kommer hem direkt, det vet ju till och med jag! menmen, är det festival så är det! Skorna var ju inte dom dyraste heller så, ah. blir nog att ta med dom iallafall!
tar nog också mina vanliga leggingsjeans med dragkedja längst ner & mina blå leggingjeans från h&m (dom som gick sönder vid knät på skolavslutningen, när jag ramlade).

Igår fick jag också nått ryck att jag skulle platta håret! så först behövde jag ju borsta igenom mitt hår som jag inte gjort på kanske, hm, 2månader? ah, jag gör det sällan. och det kanske låter äckligt men det är det iinte! dock hade jag typ en seriös påbörjan av en dread!! skrek då NEEEEJ!!1 när jag inte kunde borsta igenom den.. Fast hela håret var ju så i stort sett, men ja.. ;) Så nu sitter jag med plattat hår och jag diggar det regält! blir att ha plattat hår första dagarna på p&l tror jag! :)
ovant!

fredag ska jag nog vara med lisa igen, vem vet vad vi hittar på... ;)
sen blir det nog faktiskt innekväll för oss på fredag. vi sparar och vilar upp oss till veckan som kommer istället! ;) haha
så ja, på måndag drar vi till borlänge, campingen och sätter upp vårat tält! sen kommer vi tillbaka på onsdag igen och kör igång ordentligt!
imorgon blir det att åka till avesta en sväng och köpa lite nödvändigheter till festivalen, t.ex. en campingstol! haha
nu vart det ett vääldigt långt inlägg, men vem bryr sig? ni får bara veta lite mer om mitt spännande liv!


xoxo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback