26/03 -09

jag har märkt att jag inte skriver så mycket längre, eller det tar iallafalla några dagar innan jag skriver något. Men det kanske bara är bra, eftersom då har jag mer att skriva om när jag väl gör det! ;)  haha

hm, men nu finns det inte så mycket att skriva.. haha!
men att vara barnvakt gick som en dans på rosor! Gick iallafall bra. :)
Sen har skolan fortsatt som vanligt. Har dock inte haft några läxor alls! Så sjukt skönt, skönare än va man tror!
Vi hade också np i engelska då vi skrev en uppstats. Gick riktigt bra lär jag säga! Får väl se vad resultaten visar sen då..

Idag var det volleyboll-tunering,
mitt lag;
jag, julia, lisa, linnéa, isabelle, jon & markus
Vi klädde ut oss till militärer, vi vann varken tuneringen eller utklädningen. Men jag hade riktigt kul och vi var ändå duktiga tycker jag! Så ikväll blir det att duscha bort allt sot jag har kvar på kroppen! hahaha ;}

Och tack vare volleybollen så slutde vi lite tidigare, vilket är skönt!
Jag funderar om jag ska med emma och anders(som är hemma igen!) till borlänge och kika lite. Men får se om jag orkar, är sjukt trött!


& lyssna! sjukt bra låt!



pusssas!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback