31/03 -09

torsdag; jag åkte med emma och anders till borlänge. Dom hade shopping-kväll, men fy helvete va folk.. Stog i kö i en halvtimme eller något på vero moda(dom hade klubb-kväll men ändå!).
Jag köpte dock inget, för jag följde bara med för sällskapets skull, och mådde inge vidare heller.
Åkte sedan till pappa på fredagen med emma och anders. Vi käkade pizza och kollade på Let's dance finalen.

lördag; jag följde med pappa på stan och handlade lite grejer till datorn, nya högtalare bl.a. Behövdes kan jag säga, blir så "fjolligt" ljud hemma hos pappa än hos mamma. Han hade ju inte bass och så förrut, men nu så! :)
Vi kikade också in på volvo, pappa ville kolla på den nya modellen. Riktigt snygg var den iallafall. Men åååh, jag hittade min drömbil. Kan också säga att den är myycker snyggare irl. ;)
aao, bara att börja spara, eller hur?
Åkte iallafall en sväng till farmor och farfar också. det var mysigt. Vi släckte ner under Earth hour, fast hade tv;n på, men.

söndag; jag gjorde inte mycket mer än att kolla på Hogan knows best hela dagen.
Sen åkte jag hem till mamma, men vart inte kvar där länge heller. Julia fråga om jag hade lust att vara(eftersom måndag var studiedag) så jag packade igen och sov hos henne.

måndag; hm, dagen började lite ah, julias knä hoppade ur led, igen.. Uh, panik! haha, inte kul alltså. Även om det är inte är farligt, så är det läskigt när hon ligger där och gallskriker.. Men vi har ju klarat oss förut, så vi klara't. ;)
Sen kom Linnéa också, vi fixade oss och så gick vi 2 (eftersom julia kanppt kunde gå) och mötte Lisa. Vi gick in på Next så köpte jag ett vitt levis linne med tryck, 299:-
haha, mamma hittade ett presentkort på 500:- där när vi storstädade mitt rum! :}
Gick också in på stinas och så köpte lisa lite smink sen gick vi och hämtade mat på wiernan så gick vi hem till julia och åt. Pratde massor och hade en riktigt rolig dag!
Slutade dock med att jag satt med hk;n till 01.00 så somnade jag väl lite senare.. Trodde att lägenhets-uppgiften skulle vara klar idag, så jag kämpade på igår. Men den måste nu vara klar på torsdag.

Jag och Julia blir ju inte i skolan alls nästa vecka eftersom vi åker ner till henne storasyster på Öland. haha, buss ner till öland, inte varje dag man gör det. ;) Vi åker iallafall hem med Pillan, lagomt till påsk. :)

I helgen åker också brudarna till örebro på cup, gah lite avensjuk jag är... Fast jag och julia ska ju ha vårt lilla roliga här hemma. ;)
Men nu måste jag sova innan jag somnar framför datorn.

take care,
<3



Åh, klart vi klara't! ;)

Du var så duktig som hämtade is och allt till mig! :) hihi..

Och vi ska ha så jävla kul tillsammans kommade dagarna! Helgen plus nästa vecka, då gäller det bajb!;*

lavya

2009-04-01 // 12:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback