14/03 -09

yes, har inte skrivit på ett tag nu, igen. Men aja..

mh, sitter och knaprar tictac, har fått lite gott från Irland, pappa & cath kom hem dräifrån igår typ. :) Catherine fick ju sitt första barnbarn dagen efter dom kom,  James, urgullig! Kan inte tänka mig att trevor(pappan) är pappa liksom! Han bodde ju här för några år sedan, men har blir nog en underbar pappa iallafall! :)

igår var det np i engelska, jag gjorde mitt bästa. Jag kan inte få bättre då, eller hur? jag är ganska nöjd iallafall!
Efter skolan gick jag och tjejerna utom julia, och köpte lite presenter till henne. haha!
: en "man" barbara (eller vad det heter,haha)
 kåtpiller
 jag har aldrig
 & sanning eller konsekvens (elaka versionen)



Lite senare tänkte jag gå på modevsningen på star, men jag orkade inte. Laddade upp lite inför kvällen istället.
Ja, vi åkte upp till julia på svedjan och hade skitkul! Käkade thai och dansade för fulla muggar! ;)
ni är underbara<3

idag vettefan va som händer, emma och farmor är här. Pappa har tvättat farmors bil och så. :)
Ikväll har jag inga planer heller tror jag, blir säkert melodifestivalen antar jag...

take care,
kysssie!



i aulan var det faktiskt ;)

2009-03-14 // 17:54:12
» Julia

Haha, riktigt tjusig bild på mig och mannen måste jag säga! ;)

Ni är bäst tjejer!<33

2009-03-22 // 14:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback