22 dagar kvaar

mja,. sitter här och ska strax börja städa mitt rum (jaa, ännu en gång!). det blir ju stökigt så fort jag har städat, jag är fan otrolig! hahah
aja, måste börja snart om jag ska bli klar till 6 och då ska jag ha packat också! Mamma slutar då så hon skjutsar mig till pappa. Ja, blir väl en lugn kväll ikväll då alltså! sitta och titta på hockey blir det nog också! :)
Imorgon därimot ska jag & lisa på bio för nyktra, är ju föfan gratis! hahahah, ja, efter det kaanske vi skulle gå på fest, haha. men det får vi se hur vi gör då!
ska nog höra med bella också om hon har lust att ses någon gång i helgen. måste fortsätta hålla kontakten nu så det inte bli som förr! ah, måste fylla på min mobil också, blir handikappad utan pengar..

nu är det fan bara 22 dagar kvar (om jag ränkat rätt) till skolavslutningen, 22dagar kvar på vasaskolan! Dock är 2 av dom halvdag, ena är kristihimmel grejset och sen studenten då jag har ledigt halva dagen! Känns riktigt skönt lär jag säga! Dom här tre åren har gått ruuskigt fort! herregud ja. haha, gymnasiet väntar liiite scary är det fan, men kommer nog bli skönt.

den 27 är det ju bal också, så åker jag upp dit och kikar på min kusin, Johannes som ska gå(tror jag iallafall?) & Martin min systerson. +att Linnéas syster Emelie är där och henne vill jag inte heller missa! Sen dagen efter den 28/5 åker vi nior till stockholm!! can't wait! wiho, dock kommer jag nog inte ha nå pengar, inte mycke i alla fall. Har typ 800 nu, och det ska jag köpa klänning för, fast mamma skulle betala hälften så ja. ;)
får nog lite pengar också till stockholm! men nu måste jag ta mig i kragen och sätta fart!

kysssie!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback