8 maj -09

DEN SENASTE VECKAN HAR JAG
Kramat min mormor: jaa :)
Slagit någon: yes
Spelat basket: nix
Vunnit en match: på idrotten om det räknas, inte det seriösaste spelet direkt men..
Gått på bio: imorgon!!
Backat sockerkaka: nej
Städat rummet: hahaha, ja faktiskt!
Ätit pizza: nu på kvällen
Skrikit åt någon: mjaou
Åkt flygplan:nejj
Åkt tåg: icke
Pratat i telefon i mer än 40 minuter: jaa :)
Slösat över 30 kronor på godis: var ett tag sedan!
Pratat i telefonautomat: aldrig gjort!
Spelat tv/dataspel: spelade lite hockey idag med emma, hah!
Köpt kläder/skor:nej, tyvärr..

DE SENASTE TVÅ DYGNEN HAR JAG

Retat någon: ja
Gått på toa mer än 20 gånger: de tror jag inte
Ätit prinsesstårta: nej
Hoppat ut i snön och ropat 'jag lever': om det kommer snö nu dör jag.
Lagat mat efter recept: ne
Gett någon komplimanger: I sure did!
Lyssnat på winnerbäck mer än en timme i sträck: länge sedan nu
Gråtit: ja
Använt handkräm: mm
Borstat tänderna: ah (:
Bäddat sängen: nej
Sparat pengar i spargris: nej
Sagt 'hej' på hebreiska: nej, haha
Sagt 'jag hatar dig': tror inte det, inte högt iallafall ;p
Sagt 'jag älskar dig' och menat det: tror de, mitt minne suger..

JUST NU
Sjunger jag: ja, då & då
Gungar på stolen: näe
Lyssnar på musik: yes
Kliar mig i näsan: nej
Hostar: nee
Äter: hm, dricker :)
Hoppar: jaa, hela tiden!!
Lyssnar på techno: inte just nu
Lyssnar på klassiskt: nej!
Lyssnar på winnerbäck: nääe

VÄLJ BLAND
Svart/vitt: svart
Katt/hund: katt
Natt/dag: natt
Solsken/månsken: båda!
Sommar/vinter: sommar
Julafton/födelsedag: julafton :)
Film/bok: både och!
Radio/cd: radio
Färg/svartvitt: spelar ingen roll
Tv/radio: tv
Buss/bil: bbil
Cola/fanta: cola
Innebandy/fotboll: innebandy
Gå i skola/jobba: vet inte riktigt. har ju inte direkt provat på hela jobb-grejen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback