hemska väder..

herreguud, är fan storm ute! regnar och blåser så tror huset blåser bort snart!
usch, ge mig sol :(

anyway..har varit en väldigt chill dag idag!
ja, jag åkte till skolan och hade först engelska, sedan muntligt np i svenska vilket gick bra! sen spanska och läxförhör som också gick jättebra! ah, efter det slutade vi och då var väl klockan runt elva. Så jag och lisa gick till lappens och käkade lite pommes med dipp. så jävla gott! ;> fast då på dagen var det ganska bra väder, fast blåste lite men ja. Vi satt i alla fall ute och åt. Sedan när det inte var nå mycket kvar så flög kartongen med pommes på mitt vattenglas.. så blev av med både vatten och mat :(( haha, fast fåglarna kanske behöver det bättre än vi, eller vad säger du lisa? hahah, no wayy! ;)
efter det gick jag hem och softa med the hills. sen kom mami hem så då åkte vi till mormor. det är fan galet, hur sällan jag är hos henne! jag är fan oftare hos mina farföräldrar och dom bor typ 18km(?) från mig och hon bor 2km? ehe, men det ska det bli ändring på! vi fikade lite och spelade kort, as usually!

har haft mina nya (,eller nya och nya..oanvända iallafall!) gladiator skor idag. Kanske slänger ut en bild sen! nu ropar mamma, så jag ska hjälpa henne med middagen!

laaaater!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback