fotbollshelg

har varit riktigt skön dag idag alltså! jag mötte ju lisa vi brunnsjöliden och kikade på krille när han spelade fotboll. Vi kollade också med emma & anders. solen stekte som fan! var grymt varmt. herregud!
efter det gick vi till lappens och käkade pommes och njöt som faen! hahha, lisa 'fick ta lite skit' också! HAHAhaha ja, det var kul. inte för henne, men för mig, hahah!
så kom amanda också, vi köpte glass och sen vid sju cyklade jag hem till kristoffer och så kikade vi på robinssonfinalen och så. Tyckte dock att jarmo eller anna(?) skulle vunnit!
aja, emma och anders skjutsade sedan hem mig vid tolv så ja, nu är jag hemma! :)

imorgon blir det att ssschteka! haha, måste få bort min bond-bränna som jag fick idag när vi kollade på fotboll.. haha!
blir ju fotboll imorgon igen! klockan tre, igen. så ja! väärsta fotbollshelgen för moi. men jag klagar inte! :) hade fett kul idag med lisa. vi såg också en kille, en liten kille, en liten fjortis kille. som spelade i motståndarlaget, haha! & det visade sig att lisa hade han på msn! HAHAHaha, jadu. what a small world!
nu blir det iallafall sova om jag ska hinna steka något imorgon! hahahah ;)

peeeace!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback