magnificent?

idag vart det muntligt nationellt prov i matte.. kom lite överraskat, men men, gick väl okej tycker jag! inte så svårt som jag föreställt mig iallafall.
ja, jag kom hem och satt vid datorn en stund, sen vart jag så trött så jag la mig och sov en timme eller nått sånt.
vaknade och satt på the o.c . men ja, annars har dagen vart ganska seg men slapp..
men imorse, haha! tio över åtta tog jag nässpray(mot pollen) och så började det rinna som fan, näsblod alltså.. uh, jag som aldrig får det!? men lite panik jag fick, haha, skulle liksom åka om tjugo minuter och jag hade inte fixat mig över huvudtaget! men sist var nog i sexan då jag hade fått en jävla pennudd i näsan, aaooo, haha!
aja, det började igen på syslöjden, men inget mer som tur är. :)
snart blir det att göra en macka och kanske lite choklad, lägga sig och läsa och sedan sova.

sweet dreams,
xoxo



Gick det bra på provet?

2009-05-06 // 09:18:04

har legat efter i din blogg men läst allt nytt idag :) å sjukt snygg bild du har skaffat nu :) ;*

2009-05-06 // 15:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback