söndag!

ja, jag vaknade imorse (halv elva) av att det ringde, men orkade inte pallra mig upp för att svara. Men jag kunde då inte somna om. Så var bara att gå upp, +att det ringde på dörrklockan! Så gick och öppnade så stod johannes där. Han säljer aftonbladet på söndagar så då köpte jag det. :) Efter det satt jag på mig shorts och tubtop för att läsa tidningen i det strålande vädret på ballkongen, med ett stort glas kall juice. Det var riktigt härligt! Sen kom emma och kristoffer hit, så vi satt och glassade hela förmiddagen, ända tills klockan tre typ. Vi gav också mamma hennes mors-dag present vilket var en liten nalle med en tröja där det stod ' världens bästa mamma!' på +en biokväll med oss två! Sen åkte vi iallafall till brunnsjöliden och slog oss ned på en filt i gräset för att kika på hedemoras herrar! Solen stekte och tyvärr gick det inte så bra för herrarna. Det slutade 1-0 till motståndarna. menmen, fick lite bränna på mig iallafall! Kanske inte så lite heller! :P
Nu på kvällen åkte emma, anders och krille till lappens och köpte hem lite glass! mums, åh twister är oslagbar alltså!
Sen har jag pluggat lite nu också, men fattar noll. Prov imorgon och jag kommer faila, hårt! Kanske får jag mitt första IG nu, vem vet! äh, känns dock lite smått onödigt att slita nu i slutet.. ;) liksom betygen sätts på onsdag, så marika (min mattelärare) hinner säkert inte ens kolla på mitt prov innan. haha, man kan ju hoppas!
men nu måste jag fortsätta lite med matten, kanske skriva min novell också.. hm, låter bättre än matten iallafall, mycket bättre! aja



hare braa
puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback