söndag

mja, sitter här och ska strax krypa ner och sussa. men tänkte skriva lie om vad som hände igår och så. :)
ja, jag och mamma möblerade mitt rum lite. jag fick in en svart skinnsoffa(dock anders, men vi har den här just nu när dom inte har någon plats) vart riktigt bra tycker jag. Då kan jag kika på film från soffan, både från datorn och tvn!
iallafall så jag gick och mötte upp julia och ranja på kvällen. vi gick hem till julia en snabbis, sedan stan och mötte sara  & co. vi drog ner till campingen men gick lika fort som vi kom. Iallafall jag, julia, ranja och chrille. vi gick typ upp mot stan fast christoffer gick hem han. Vi gick iallafall till stan där vi mötte lisa, karolina och massa andra. vart kvar där ett bra tag, men det var kul, faktiskt! :)

idag, vaknade jag av att emma dunkade på med den jävla basen... fan va sur jag blev(sa dock inget..), hahaha! ja, det var väl runt tolv, så var lika bra att gå upp. satt mig och kikade på bride wars, helt okej tycker jag. Jag blev riktigt glad och upprymd av den! sen började jag klä på mig lite, så ringde lisa, så pratade vi i kanske en timme eller så. Jag åkte iallafall till emma medans vi pratade, för emma skulle ha hjälp med en lampa.
Vart kvar där så kikade på jumper och hockey! woho, sverige vann! :D mja, kollade också lite på just my luck också. vi åt tacos där, ååh så gott!
kom hem och tittade lite på the o.c. haha, nej, jag har fortfarande inte tröttnat på det! går bara inte att tröttna!!
men ja, som sagt vart det mycket film idag. men det är en typisk söndag för mig. osminkad och skön var jag också. jag tycker det är så himla skönt. även om jag typ aldrig går utan smink i skolan och så.. :P

men nu ska jag fixa klart tills imorgon, sen blir det att sova. skola imon, uh, jag sätter klockan på sju, vilket slutar åtta.. haha, jag är hopplös, jag är faktiskt det!

aja, god natt med er,
<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback