underbara väder, det enda som är underbart?

ah, gårdagen var en upplevelse vill jag lova!
ja, kvällen började hos linnéa där vi käkade grillat och hade det trevligt! sedan gick vi hem till julia på typ 'miniförfest', haha! ah, sen drog vi vidare ut på stan träffade lite folk sen vart det stureskolans skolgård där vi träffade på massa folk. ja, dagen började riktigt bra! men slutade som sagt inte som vi hoppats.. tänker inte berätta detaljerat men ja..
men hade en riktigt trevlig dag i början iallafall!
och igår kändes det verkligen hur vi verkligen älskar varandra, jag och mina tjejer, vi hör ihop. älskar er<3

idag vart det en snoa på stan med lisa och julia för att fixa några grejer, sedan gick vi till lappens och åt lite glass och cola, haha, underbart! sen har vi vart en stund och så.
emma och anders hämtade mig och sen åkte jag hem. så nu ska vi strax grilla, fy va jag är hungrig!
efter det blir det att träffa julia, vi får se vad vi hittar på!

pusss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback