fredag, 22 maj

åh gud va min kropp har fått stryk!
för det första igår när vi hjälpte min syster och hennes familj med deras flytt, vilket gick jättebra! Men att springa upp och ner med tunga kartonger och saker tär verkligen på kroppen! Jag kände lite igår hos julia att min rygg värkte lite. Men ni vet min rygg. Inte den bästa. Måste verkligen gå till skolsyster innan skolavslutningen! Måste vara nå fel. Får också ont i nacken om jag skrattar mycket. aja, och så inatt nångång fick jag kramp i mitt ben! :( fyfaan vad jag hatar det! gör så jäävla ont! har fått så två gånger nu och det blir efter mina vader har (över)ansträngt sig. man vet liksom inte vad man ska ta vägen, kan ju inte skrika ut mitt i natten heller.. ;P
Så nu på morgonen gick det väl lite sisådär att gå på det, men nu är det okej! men ryggen är värre, äh jag vet inte vad det är.. Blir att gå till skolsystyster på måndag iallafall!

nu ska jag fixa lite frulle & kika på the hills! längtar gaalet mycket tills ikväll, jag åker till pappa och förhoppningsvis blir det kebebrulle & cola, fyfan vad gott!
ajaa, laater



gillar min nya tröja skarpt

& fickan på bröstet är pricken över i;et!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback