go crazy, face it

igår käkade jag här hemma, sen gick jag och mötte upp julia för att ha en liten 'kvällspicknick'. hehe, vi gick och mötte lisa sen köpte vi lite gott och gick till skolgården(haha),. men var närmast ica och det enda vi kom på som hade bra sittplatser.. ja, vi gick dit och satt oss åt och pratade lite. efter en stund kom de två sötnosar till, cajsa & julia :)
var trevligt faktiskt! vid halv elva gick vi upp mot stan och kikade vad som hände där. men ja, inget som vanligt.
emma och anders skjutsade hem mig och sen satt jag vid datorn och så.

idag när jag vaknat kollade jag på mobilen som vanligt och jag hade fått sms av lisa. vilket var lättande, skönt att det ordnar sig en aning iallafall! :)
annars har jag solat och suttit vid datorn. ska nog städa mitt rum ännu en gång.. känns som jag gör det varje daaag. uh!
men ja, jag ska lägga in alla min kläder och kanske möblera om lite, men vi får se.
sen ska jag duscha och grilla(ja, idag igen!), hehe.. efter det kanske jag & tjejerna hittar på något!

pyss!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback