marknad

ja, nu är jag hemma, fast har verit det ett tag men aja!
jag vaknade klockan 9 typ av daniel som kom. Jag  kollade på klockan och tänkte, nej faan. ska INTE gå upp nu!
menmen, jag kunde inte somna om, och jag fick ett sms av linnéa om jag vill med på marknaden. Och självklart vill jag det. så runt elva gick vi väl mot stan. Ja, vi gick en runda men som vanligt är det samma saker varje år. Men jag köpte i alla fall en påse med brända mandlar<3 och kontantkort. Linnéa köpte också brända mandlar. +en svart klänning (som hon ska ha i turkiet, hon åker ju nu om en vecka) och en jäävligt snygg blå tubtop, gah, gorgeous!
sen gick vi ner till emmas jobb och gick till systemet för hon skulle köpa lite till henne sen gick vi hemmåt. men då var det ju sån där bilparad eller ar det nu heter.. haha, så pinsmat å gå över då så vi stannade och kollade en stund.

När jag & emma kom hem till pappa så rensade han lite i trädgården och så satt jag mig ute en stund. Solen har ju kommit tillbaka dock blåser det jäättemycket!
sen spekade jag lite fifa street med emma. sen stack hon och så satt jag  mig här framför datorn! Väntar på att lisa ska höra av sig om hur det nu blir ikväll, antingen bio eller fest.. men aja!
nu har bella precis kommit och jag ska vara lite social!

laater,
<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback