börjar man bli sjuk?

måndag den 11 maj -09 är strax slut och har inte varit speciell alls, tråkig..
jag hade faktiskt ganska gått om tid i morse vilket var ovanligt, men ja. Gick till fyra, och när jag kom hem kikade jag på the hills(vilket är min syssla nuförtiden när jag kommer hem, haha!).
Nu sitter jag och snorar, vet dock inte om det är allergi eller om jag helt enkelt håller på att bli sjuk. Har ju lite ont i halsen också, så vi får se om jag blir bättre!

veckan blir nog ganska lugn och tråkig som vanligt. Skola och så.. Men imorgon är det ju np i fysik! haha, det är sån jävla tur att det bara är ett testår! även om det kan påverka betygen, men det gör ju läraren som den vill. Sen blir det nog ut och springa på kvällen (om jag inte blir sjuk då..) med syster. Och på lördag blir det nog att vara hos sara med brudarna, pröva lite vattenpipa blir det också! Första gången för mig som aldrig prövat, men alltid velat så ja, kommer bli gryymt!

nästa vecka därimot kommer bli full, eller nästan i alla fall! ;)
måndag, tisdag blir det skola som vanligt, onsdag går jag halvdag så då blir det att åka och shoppa efter skolan. torsdag ledig från skolan, så ska hjälpa ann-sofie(syster) att hjälpa dom att flytta ner till huset! men torsdag- eller fredag- eller lördag-kväll blir det att gratta lisa med ferre! Kommer bli awesomeeee. Men på lördag ska jag på dop till min kusin ida. Så ja, vill ju helst inte gå ut på fredag. :P hehe
men nu har emma precis bakat en kladdkaka, ska nog smaka lite och kanske sätta på en film!

pussss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback