beat it

Kom hem för typ 40min sen! Jag vet, redan?!?! hahaha
Ja, kvällen var gaaaleeeen! Fy fan alltså, skakade rumpa så bord gick sönder!
Men seriöst, en av de bättre kvällarna. Absolut.
Började kvällen hos syrran, fick låna hennes place och förkröka och fixa oss. Sen vid halv 11 tiden kom våran skjuts, så åkte vi ut till Nås(festen). Ah, det var galet! (såklart hade det också sina brister men i helhet då!)
Fick dock inga bilder alls nästan. Typiskt. Jag vet.
Kanske klockan tre åkte jag och lisa hemmåt med några grabbar!
Sen hamna jag väl nånstans så sov jag där, sen gick jag till syrran imorse och var bakis där hela dagen..

Nu har jag precis varit på bio, This is it! Ruskigt bra film det där alltså(trots dålig kritik?). Man kan liksom inte förstå att han är borta heller. Men jag rekomenderar den verkligen, till dom som gillar hans musik då! Var i alla fall jag, krille, emma, johanna & anders! Mycket trevligt

Och såklart, klockan är halv elva. Jag har massa plugg, och så ska jag upp tidigt imon? Och jag som knappt fått någon sömn inatt..... visst låter det härligt? nja, inte särskillt. Ja ni kan ju gissa vad jag ska göra nu då...?


sov inte du hos lisa? huh?!

2009-11-01 // 23:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback