en månad kvar till julafton!

God morgon!
Vaknade för en timme sedan, ungefär. Har sovmorgon till 12.05 så det är riktigt skönt. Anledningen till att jag gick upp tidigt var att jag hade lite grejer jag skulle/ska göra. Som att plugga klart samhällen, spanskan och duscha. Vill ha god tid på mig, ska också  käka. Så måste nog lägga på ett kål(?) om jag ska slippa stressa!

Får se om det blir att gymma med julia på eftermiddagen också. Har dock massa att ta igen, +att vi har företagsekonomiprov imorgon. Och jag som kommit efter så pga. att jag varit sjuk.. Men äsch, 2timmar kan jag väl offra?
Ajaa, nu ska jag hoppa in i duschen!
PUSS


Förresten! Ska jag färga mitt hår svart eller mörkbrunt?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback