lalalla

Just nu sitte jag i datasalen på Data. Så otroligt onödigt ämne, enligt mig.. Dessutom har vi det fler gånger i veckan? Räcker gott och väl med en gång i veckan tycker jag!
Aja, tänkte skriva lite om i helgen. I fredags vart det pizza hos pappa, så kollade vi på Walk the line. Sen på lördagen åkte jag med emma och anders till borlänge och kollade lite. Dock köpte jag inget(!!) hittade massa snyggt. Men kände att jag är redan skylldig emma pengar, så tvingade mig själv att inte köpa något. Sen käkade vi på BK, mums! Bror min fyllde också år, 34 för att vara mer exakt! Så vi åkte till honom och firade lite.
På söndagen vart det väl att chilla. Rensade lite uppe på mitt och emmas rum. Hittade 6st gamla Nitendo spel. Så jag och emma la ut dom på tradera.
Förresten, om det är någon som vill köpa en bäddsoffa med två bäddar i marinblått så kan ni ju maila mig eller kommentera! :) Köpte den för 4000kr, så säljer för kanske 1000?

Anyway, ska jag väl fortsätta nu. Vi hörs när jag kommer hem!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback