usch

Sorry för en usel uppdatering. Men jag har faktiskt legat i magsjuka.. :(
Hela lördagen låg jag och var helt slut. Usch, inte är det kul heller. Kom väldigt överaskande, för på fredagen mådde jag prima! Sen vaknade jag väl runt tolv på lördagen, av magplågor. Så jag gick upp och tog en ipren, sen gick jag och la mig. Så upp klockan två eftersom jag skulle vara kattvakt till min syster katt Ester! Men så när jag klätt på mig och var redo, slutade det med att det kom upp i hallen.. Så åkte aldrig till Ester. Men sen låg jag hela dagen, så fort jag skulle upp och gå eller om jag bara satt mig upp ville det bara komma upp.. Nej fy fan säger jag bara. Men idag mår jag mycket mycket bättre! Fortfarande liiite skakis, men har inte spytt något idag i alla fall, skönt det.
Nu vill mamma att vi ska städa mitt rum.. Ska väl hjälpa henne lite i alla fall. Sen blir det nog att chilla och vila upp mig.
Haha, ni ska bara se hur jag ser ut. REDFACE.. Prickig i hela ansiktet! Trodde det var något fel, men mamma sa att det kan bli så av anstränging.
Så idag åt jag också en macka! Åt inget alls igår. Jag drack två glas cola och tre glas vatten. Så var härligt att få i sig lite.
Aja, nu ska jag väl fortsätta med rummet, eller något.

pösss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback