30-10-09

Nu är morgondagen planerad i alla fall!
Ska väl gå upp runt elva, sen kommer mamma och hämtar mig klockan ett. Då hämtar vi Lisa, så bär det iväg mot Smedjebacken för att fixa vid min mormors mans grav. Sen åker vi direkt till Borlänge. Byter ut min stav i tungan, sen shopping! :D
Som sagt, en pälsväst(troligtvis nurå), skor och foundation står på min lista.

Äe, nu blir det sängen. Slår nog på tv:n en stund och läsa i chic först, så man blir ordentligt trött!
puss & god natt


fint va?
från tidigare idag



Vilken härlig känsla man fick i kroppen när man såg bilden :)

Får berömma din design också!

2009-10-30 // 01:06:46

Anmäl dig gärna till min veckansblogg tävling. Vinnaren blir länkad och jag kommer även skriva ett inlägg om vinnarens blogg! :)

Kram Becca

2009-10-30 // 11:50:24

riktigt snygg bild

2009-10-30 // 12:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback