mycket treeevlig helg!

Seriöst. Klockan är typ fem på eftermiddagen och det är kolsvart utomhus! Går så sjukt snabbt. Känns som det var igår man gick i shorts och linne. Om liksom två månader är julen över. Två månader går sjukt snabbt ju! September och Oktober har bara flygit förbi. Och om två månader och sex dagar är det 2010, gaaalet!

Aja, i fredags var ju jag som sagt och målade ungar i centrumgallerian, från 18-20, efter det gick jag med tjejerna och käkade lite. Sen kom jag hem och så fick jag reda på att vi skulle kolla på en valp på lördagen!
Så vi åkte lördagmorgon till Eskilstuna för att kolla på en liten dvärg pudel. Slutade med att han följde med oss hem. Åh, han är så himla söt! Ska be Emma skicka lite bilder sen. Jag har bara tagit med mobilen, så man ser inge bra.
På lördagkväll gick jag iallafall till Lisa och hade det ruskigt roligt! Kom lite folk och de var riktigt trevligt! ;D
Kom väl hem runt halv ett och så gick jag och la mig på en gång nästan. Var grymt trött. :p
Söndag hände det inte särskillt mycket. Blev att mysa med Harley och så åkte vi till Farmor och Farfar och visade upp honom lite. ;) Sen åkte jag hem till Lisa på kvällen för lite filmmys med henne, Karolina & Julia. Hade riktigt mysigt!

Kom väl hem runt 16 så ska strax äta lite tror jag. Har ju bara ätit pizza igår och chips och glass idag.... hehe
Blir gott med lite riktigt mat!
Håller på att kika på lite kläder på nelly också, vill så gärna beställa.. hmm, vi får se hur jag gör!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback