Inlåst

Har precis kollat klart på Inlåst. Det kom faktiskt en tår där. Tycker serien är riktigt bra och att dom har gett dom här ungdomarna en otrolig chans, att börja om på nytt! Nästa torsdag är det sista avsnittet, det ska jag absolut inte missa!

Om ni skulle få börja om. Börja om allting från start, skulle ni göra det då?


nu blir det debatt på svt1! ;)


» emma

Hej!



Jag ska precis starta en blogg men jag undrar en sak. Jag har sett att du har mycket bilder på din blogg, om jag inte har fel så säger upphovslagen att man inte får lägga upp bilder på internet som man inte själv har skapat eller man har upphovsmannens tillåtelse att få använda? så hur gör du? frågar du upphovsmannen/männen varje gång du ska använda en bild som du inte själv tagit?



Väldigt tacksam för svar! kram Emma

2009-10-31 // 02:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback