myslördag

kom typ nyss hem. Lisa var ju här, eller först köpte vi lite chips och dipp, sen hem till mig och så kollade vi på Män som hatar kvinnor. Efter det gick vi ut, skulle träffa karolina som var på fest. Men vart bara att prata genom ett fönster typ., då alla tjata på oss om att komma upp.. haha, mjukisbyxor, jävligt fett hår & pratar som nå jävla.. ah jag vet inte vad, haha, nej tack! Så vart att stå på gatan och prata lite, sen gick vi tillslut hem till varandra. ;p
Hade iallafall riktigt kul ikväll, så skönt att ta det lungt ibland!

Imorgon blir det att kolla på damernas match mot Långshyttan(!), 13.30. Vettefan om jag kommer gå själv eller hur det blir. Ah, vi får se. Nu ska jag nog prova mina nya kläder, kanske ta kort om jag orkar och lägga ut. Sen blir det iallafall att borsta tänderna & göra rent piercingen sen sova. åh, fan va skönt<3

pösss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback