over the rainbow

Visst är det skönt att vara helt fräsh? Nyduschad, och peelad/scrubbad för att få igång cirkulationen, de stimulerar ju vävnaden och får bort orenheter. Man blir så himla mjuk sen också! :) Har precis smörjt in mig, dock med bus-kräm. Vill blir lite brun till halloween känner jag.
Nu ska jag måla mina naglar. Fixa håret ska jag också göra! Blir att volyma lite idag, så jag inte behöver göra allt imorgon.
Sen ska jag välja ut nå svarta kläder tills imorgon, får se vad jag hittar på.
Var faktiskt lite tveksam med att gå på begravningen. Jag har ju bara varit på en förut. Även om jag bara träffat han som dog några få gånger gjorde det så ont! Ont att se mina nära och kära gråta och vara förstörda. Det är ju lite likt min situation nu med. Men när mamma berättade några minnen som vi haft med honom, så bestämmde jag mig för att gå.
Som t.ex att han hjälpte oss när mina föräldrar skiljde sig. Att dom tog oss till sin stuga så vi fick prata ut lite och också tänka på annat. Jag var ju så liten då, men jag kommer ihåg det mesta.
Det är ganska tufft för mig(eller det var det sist iallafall) att vara på begravningar. Pga. att jag hatar, hatar verkligen när folk ser mig gråta. Vet inte varför. Som när jag var på min första och enda begravning höll jag gråten i halsen, fick en klump och väntade tills jag kom hem.. Får se hur det går imorgon.

Aja, ska fortsätta med mitt nu!
sen blir det house klockan 21.00 (fan att man inte har tv.8 ;))





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback