trött...

vem är det som har höstlov nu då? Jo, för det har jaaaag! Så jävla skönt att kunna sova ordentligt igen.
Lovet känns mer än behövligt nu. Har pluggat varje kväll den här veckan (pga. att typ allt skulle in innan lovet!) +att till idag så hade vi svenska ord, svenska uppsats, engelska och samhällsprov! Kändes lite väl mycket igår när man försökte plugga allt man kunde.. aja, nu är det över, har dock med mig massa plugg hem så jag kan plugga över lovet. Eftersom när man kommer tillbaka blir det matteprov...haha, suuuck

Anywayy.. Efter Öppet hus gick jag till Emma en stund, sen hämtade mamma mig så åkte vi hem och kikade på Inlåst! :) Nu blir det snart sova, är så jävla trött. Fast blir väl att ligga och läsa eller något först.
Egentligen så skulle ju jag till Borlänge imon och byta piercingen, men varken jag eller Lisa orkade(eller hade råd) att åka till Borlänge. Så åker nog i veckan istället! Imorgon vid typ 4 så ska jag till Sara med Julia och Lisa och planera inför Larssa! :) Sen vid 6 ska ju vi måla ungar på stan. Jag och Sara ska ju sitta i CentrumGallerian (så kom inte dit, hahah!) och måla. Så får vi 200kr för två timmar, lätt värt! Sen på kvällen åker jag hem till pappa. :)

aja nu blir det nog sängen,
sov gott!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback