vad ska jag ha på mig?!

Halloween närmar sig och jag har fortfarande inte bestämmt mig vad jag ska ha på mig..!

1. HIPPE



2. PIRAT(+en ögonlapp!)




3. 40-TALS BRUTTA (ja, klänningen sitter lite snett, därför ser det lite.. roligt ut!)



Nå vilken ska jag ta? Jag får beslutsångest snart!
Kan säga att första outfiten lockar mest. Vad tycker ni om det?



jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

2009-10-29 // 23:48:53

jag tycker #2 :) pirat, eller hippie!

2009-10-30 // 09:10:24

hippie ftw ;)

2009-10-30 // 10:57:36
» OMFG

okej jag diggar dej, det är för jag också heter emelie hedlund... och och läser kitties blogg som duuuu.... gud va cool du är. se ya

2009-10-30 // 14:10:34
» OMFG

aså, jag diggar dej, det är för att jag också heter emelie hedlund och läser kitties blogg, men vem gör inte det?

se ya ;D

2009-10-30 // 14:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback