blame it on you

tjena,
har stressat som fan nu. För morfar & Birgitta skulle komm aoch gratta mig. Haha, fick lite panik då när jag var jävligt ofräsh, mjukiskläder och rummet såg ut som ett bombnedslag. Var bara att kasta in allt i garderoben och bädda sängen lite snabbt, så nu ser det helt okej ut! :)
Fast dom skulle tydligen inet komma förns om en stund. Dom ska hjälpa emma med tre möbler sen kommer dom. Så jag passar på att skriva lite nurå!

Efter skolan vart det som sagt att sola med lisa! Riktigt skönt, blir repris imorgon (& hela veckan ut).
Men i helgen iallafall..
I fredags vart det pizza och mys framför TV:n, grymt skönt!
På lördagen kollade jag på innebandy, var liet med julai efteråt och myste lite. Sen mot kvällen mötte jag upp Lisa & Karolina. Vi gick hem till mamma och chilla lite, sen gick vi på fest. (inte för jag drack så mycket)
Haha, känns grymt ovärt att vi gick dit. Jag kom, drack lite & sprang in på toan. Jag menar, fan va har det tagit åt mig? så jävla klen.. haha, aja. vart att gå hemmåt efter ca. en timme. Men det var fan skönt!

Söndag hjälpte jag emma och anders lite. Sen åt vi middag hemma hos pappa, så vart det tårta på det och så firade dom mig! :)
Jag fick 500kr, en jättefin bronsfigur, presentkort på next (500:-) & en klippning på hårstället! Tack pappa & cath<3

Nu ska jag fixa det sista, pusss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback