I ♥ H&M

hej allihopa!
endast 5 dagar kvar av mina femton år, får då blir det sexton! wihuuu, härligt!
Fast är ju lite trökigt att det är på en onsdag, menmen! Kan inte fira min födelsedag (på riktigt;)) förns ca. två veckor efter. Eftersom jag ska pierca mig får man (helst) inte äta kryddstarkmat, dricka alkohol, röka etc. Men sen blir det fan FEST! I promise you that
På måndag får mamma ringa pappa och höra med honom om piercingen, vad han tycker. Men brukar sällan komma ut nej från hans mun! ;>
Nu ska jag städa mitt rum, sen åker jag till pappa ikväll! Blir en chill-helg. Låter grymt skönt alltså! Jag vet inte riktigt om jag ska bli grattad av pappa och dom i helgen eller hur det blir, ah vi får se.
Imorgon ska jag iallafall kika på Innebandy! Herrarna har sin första hemma-seriematch! gött

Igår så var jag ju hos emma och beställde lite från h&m. Vart det här:




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback