hellooo

har just kollat klart på 'The brake up'. Nja, jag har ju sett den förrut, ett x antal gånger, så hade tröttnat lite, men aja! :)
Jag blev väckt att någon som knackade på dörren, dock hann jag inte gå upp förns dom gått, men jagantar att det var bella med tidiningen. Fast det kan ju vara ganska skönt att vara uppe tidigt, annars blir det så tufft att gå upp på måndag!
Anyway, i  fredags så var jag ju med mina tjejor hos sara, ah fyfan vilka härliga människor det finns alltså!1 Var grymt trevligt! Jag kom ju lite sent, men ja, när jag kom så började vi grilla på en gång, sen käkade vi. Då var alla så sugna på vattenpipa så vi gick ut och började med det. Ja, det var som sagt galet roligt!
Det måste bli fler gånger. Så fick jag lov att gå hem ganska tidigt (tolv) pga. av att jag inte har någon nyckel till pappa, hm, det störde tydligen någon, men so what.? orkar inte bry mig faktiskt.

Igår skulle jag gått på hockey, men jag kände att jag inet orkade och så skulle vi till farmor och farfar så det blev inte av alls. Sen på kvällen kollade vi  på film och myste bara.
Idag därimot ska jag gå och kika på fotboll! Tänkte fixa mig lite nu sen på fotboll

puuuss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback