lallala

Har precis kollat klart på Idol och Andra Avenyn. Båda var riktigt bra! Det är kul att Idol har börjat tycker jag, så underhållande!
Just nu nyser jag som, jag vet inte vad! uusch, hoppas bara jag inte håller på att bli sjuk. För i helgen blir det en repris ifrån när vi var hos Sara i våras! Blir kanske att röka lite? kommer bli grymt iallafall. :) Vem vet, kanske blir utgång också? Sen på söndagen ska jag vara kattvakt i två timmar, men kom just på att jag ska kolla på fotbollsmatch då, men får hoppas att det inte är samtidigt. Så åker jag iallafall till pappa på fredag, så jaa, vet inte så mycket mer som ska hända, brukar oftast bli ganska soft.

Nu ska jag kika på kläder tills imorgon, sen måste jag börja läsa lite i boken vi fått på engelskan! Har ca.70sidor jag ska läsa tills på torsdag. haha, yeah right..! men ska iallafall försöööka hinna dit. :)
Sen blir det sängen, ååh så skönt det ska bli att sova.


puss & godnatt!


Kikar in =)

Hoppas allt är bra med dig!



Vilken är din favoritårstid?

Kramar /TereseErica

2009-09-09 // 15:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback