helgerna går för fort..

Hej allihopa,
har hunnit med ganska mycket den här helgen. I fredags vart det som sagt lite mys(dricka) hemma hos mig. Vi åt och skrattade som aldrig förr.. ;) Galet trevligt, måste göras om! (bilder kommer senare..)
På lördagen gick jag med Lisa på invigning för Vasaliden. Var sjukt mycket folk. Vi stannade en stund bara, sen så gick vi och käkade lite på donken och satt där och pratade! 
Klockan fem så gick vi tillbaks och satt oss på läktaren med Julia, Emelie & Linnéa, för att kika på källström vs. hedemora kommun-matchen!
Efter det gick jag och Lisa till Emma och kollade på Ester, ååh, så himla söt! :)
Sen bar det av till mig för att fixa lite grejer, sen satt vi oss vid pro-bänkarna. Så kom Julia, så satt vi där aslänge! Efter ett tag kom Elias & Sebastian också, och tätt efter Karolina & Anton! :) Vi pratade och hade allmänt trevligt! Sen kom jag väl hem vid tolv, var sjukt kall och trött. Så jag deckade i sängen nästan på en gång.

Idag har jag och mamma varit hos mormor och städat lite, jag torkade hennes fönster i köket(=150kr rikare). ;) Sen fikade vi lite, nu har vi kommit hem! Så började mamma prata om att möblera om på mitt rum, så nu ska vi ägna oss åt det..!

puss

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback