åh, vilken härlig dag!

Idag mår jag betydligt mycket bättre, är fortfarande lite tung i huvudet men det bleknar lätt när man är på dethär humöret! :) Men jag vet inte riktigt varför jag har sånna problem med huvudvärk? Jag har ju tänkt på synen, allergi, sömn- och vitamin brist! Men tänk om det skulle vara typ.. en hjärntumör? :s Nej, hoppas inte det i alla fall! Jag tror det mest lutar åt synfel, men jag tycker inte jag har något fel på ögonen, för det märker man väl? eller?
Aja, ska kolla på synen på tisdag tror jag, då ska jag nämligen till skolsyster.

Men som sagt är jag på riktigt bra humör idag, underbart! För det första hade vi endast 2 lektioner idag! Och dom var inte direkt krävande.. Sen vart det gott käk i skolan, lasagne! :} Idag har det också varit bra väder, blåst lite men solen är framme, och det är det som räknas! ;) Fast börjar mulna lite nu ser jag.. Ajaa
Kvällen kommer inte att göra det sämre heller (förhoppningsvis) för då ska jag dra till vasahallen och kika på innebandy, då IBF kvalar till div. 2 . Ska bli skapligt kul! Så då kommer jag nog inte hem förns ganska sent, typ nio. Då blir det nog att chilla. Kanske plugga. Men jag är lika glad för det!
Nu ska jag städa ihop lite på rummet vilket kan behövas, om ni hade varit här så skulle ni förstå vad jag menar..

Trevlig helg allihopa!

ps. endats 48dagar till skolavslutning, hallelujah! ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback