hallå där,

igår efter matchen, som för övrigt slutade 7-6 till ljusdal..... Vilket vi fan inte gillade! anyway, efter matchen gick jag med jullan hem, hon skulle sova själv hos nicke, så jag sova hos henne. :) Dock gick vi på stan först och mötte bl.a. några gamla (och nya) klasskompisar, lite lamt men endå riktigt trevligt!
Jag och julia var väl hemma vid 1-2? Då tog vi lite glass och sen söööv vi !

Annars idag har jag inte gjort mycket alls heller. Jag är nästan helt säker på att det är min syn som gör så jag får så himla ont i huvudet. För idag läste jag kanske 2timmar eller något, sen åkte jag och mami till mormor direkt efter och då fick jag spränghuvudvärk och har det fortfarande.. Äe, inte lätt när det är svårt

nu ska vi strax käka sen har jag bara ETT kapitel kvar i min bok, skönt men endå tråkigt, haha
pusss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback