mitt lyckopiller

Förlåt för dålig uppdatering, men har varit så himla trött! Klassfesten i fredags var sjukt kul, det måste vi verkligen göra om! Blir troligen igen om en månad. :D
Jag tänkte inte lägga upp så många bilder här, det får ni se på fb i så fall! :) Men tack iaf sp1, +några få till för en underbar kväll! Golvet skaka, och det är bokstavligt talat! Var sjukt, när man satt i soffan skakade ALLT. haha

Igår åkte jag i allafall till pappa vid lunch, dom var på företagsgalan så jag var hundvakt. Lisa kom också och gjorde mig lite sällskap under kvällen. :)
Idag har jag inte orkat gjort ett piss. Är nästan tröttare idag än var jag var igår.. hm, aja. Kanske ska ta en promme med min lilla bebis. :) Och då menar jag såklart Harley. ;)
Har ni någon gång upplevt att ett djur gjort er superlycklig? Det har i alla fall jag gjort, och hela min familj tror jag! Ända sedan Harley kom hem till oss har alla i min omgivning blivit mycket gladare, inklusive mig!
T.ex är det en grej jag har tänkt på! Våran grannes katt, Sixten, han var jätteblyg i början och jag hade inte klappat honom fören harley kom. Det var nästan som att Harley gav honom självförtroende eller något! Numera är Sixten en gosig katt som är bästa vän med en hund! :) Så himla gulligt, han är verkligen ett lyckopiller!

Jaja, promme nu, sen blir det troligtvis att plugga en hel del, sjukt mycket i veckan..
kram




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback