rastlös med huvudvärk

hallå, har varit hemma ett bra tag nu. Vi hade tydligen bara TVÅ lektioner idag, så vi slutade alltså 11.10 :) Haha, vissa har det bra! Dock har jag haft huvudvärk hela dagen, så himla drygt.. Men orkar faktiskt inte klaga nu när jag har LOOOV! :D
När vi slutade gick jag och julia till Hud & Kroppsboden och bokade tid för julia för en Face-Spa! Sen gick jag till syrran och hon hade precis fått nyckeln till den nya lägenheten. Och fy helvet va snyggt dom fått! Allt är ju nyrenoverat och så himla fint och stort! Så där kommer dom nog trivas! :) Var där kanske en timme, så kom mamma och hämtade mig, för vi skulle lämna ett papper för inviduella val, som smartass som jag är glömde hemma. Men så sprang jag in med det i skolan, sen fick jag skjuts hem! :) Så nu när jag är hemma vet jag inte vad jag ska göra?! Jag har ju helt städat rum och inga läxor eller plugg! I och för sig så kan jag dammsuga och så. haha!

Pratade nyss lite med Julia. Så sa hon att jag kan få komma till henne ikväll, eftersom jag blir helt ensam ikväll för mamma ska ut! Och jag vill inte sitta inne ensam vid datorn första lovdagen! Så blir att käka middag hos henne och ha myskväll! Låter perfekt tycker jag! :) Så åker till henne vid halv 7 ikväll.
Men nu ska jag nog dammsuga lite, ta på mig mysbyxorna, ta en ipren och kanske sätta på twilight för sjuttielfte gången? hm, ja låter bra! :)

take care,
kysss





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback