shopping

Har alldels nyss kommit innanför ytterdörren, men ska åka igen om ca. 2 timmar igen, hem till karolina! :)
Nu ska jag lyssna på lite go musik, ta lite kort på mina nya snygga kläder! Och sen bara varva ner lite, känner att huvudvärken lurar, hm. Blir antagligen att ta en ipren igen då..

Jaja, nu ska jag försöka komma in på en nedladdningssida som bara jävlas för mig :(
är bara att fortsätta försöka antar jag.
& btw, tack tjejer för en grym kväll igårkväll. Vi pratade no'n stop i 6-7 timmar, utan att överdriva! Vi skulle kolla på film, men vi hade för mycket att prata om, haha! :)
<3


tack för en underbar dag snyggingar! :>


tack själv sötnos :)

2010-04-07 // 19:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback