lie and tell me you're happy

hallåå, sitter för tillfället med öppen balkongdörr och svettas, underbart? njae
Vart inge shopping idag heller..
Jag åkte först med mamma till sopstationen, åååh allitd lika roligt.. Jag fick världens huvudvärk så då orkade jag inte gå på stan över huvudtaget. Vi åkte hem till mormor istället och städade lite.
Efter det åkte vi och handlade sen hem och laga tacos! <3 Jag kollade också på The last song, åh den var super! jag grät och grät.. ujuj

Nuuu håller jag på att få panik över att jag inte har nå kläder som jag kan ha på lördag då jag ska gå på dop! Jag har bara massa mörka kläder. Och på ett dop vill jag verkligen inte se mörk och dyster ut! Sååå imorgon får jag pallra mig till Next och köpa något nytt!
Jag försöker också hitta fest, men det går inte så bra.. Jag tror nog det kommer sluta med lite mysdricka eller liknande, men det är väl kul det också? :)
MEN nästa helg, det är då Det händer med stort "D". SISTA helgen på sommarlovet, Björn Rosenström i Säterdalen. Ja, finns bara ett ord för det, GALET! oh ja DÅ blir det röj kan jag säga! ;)
Innan det ska jag väl till sthlm också? Förhoppningsvis i alla fall!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback