min stora kärlek

Är det konstigt att det känns som att mitt hjärta brinner när jag hör och ser sån här fin musik?
Mitt hjärta blir mycket varmare och jag kan känna det slå hundra gånger bättre och fortare. Underbar musik, på riktigt! Med andra ord.
Mina starka band och min kärlek till musik är ingen hemlighet, och jag hoppas att inget ska komma emellan mig och min stora kärlek.


Hejsan fin blogg =) Jag är ute efter att kolla nya bloggar jag kan börja följa och läsa som jag tkr sprider bra information ute i bloggvärlden och din verkar toppenbra=) har du tid över så kika gärna in på min blogg som handlar om min vardag och mitt liv i allmänhet =) gillar du bloggen kanske vi kan börja följa varran genom bloglovin =) kramar Zeko!

2010-08-24 // 16:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback