yo?

Igårkväll åkte jag med syrran och anders hem till dom. Hjälpte dom plocka ihop lite i lägenheten osv. Emma ska ju ha någon kräftfest eller vad det är på lördag, så då hjälpte jag henne lite nu eftersom hon inte skulle hinna med det sen! Jag sov där i alla fall. Eller ja jag försökte. Nu kommer jag låta som världens surkärring men det skiter jag fullständigt i. Jag skulle sova, så höra jag massa mopeder och en äcklig epa.. Alltså jag överdriver inte, fönstrerna skakade av basen! Och så höll dom på att gasa utanför fönstret. Hade god lust att öppna fönstret och be dom dra åt helvete om dom inte drog ner volymen. Visst jag förstår att man vill lyssna på musik och åka, MEN ha lite respekt? Vissa sover och kanske ska upp och jobba?
Haha, fan va sur jag var.. Lite skrattretande faktsikt!

Nu byter jag ämne!
Ska plocka ihop på mitt rum nu, sen hoppa in i duschen. Efter det blir det att fixa mig och ringa lisa! Ska förfesta med henne, kanske hos Robin, vi får se. Men sen blir det i alla fall fest! Skapligt skönt, är så j*vla sugen. :}
Aja, lateer

ps. lyssna på min spotifylista som jag nyss plockade ihop!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback