livet är en bergochdalbana

Hur är det möjligt att det redan är 20 december?!?! Det var ju NYSS det var första advent? Heeelt sinnessjukt!
Helgen var väldigt uppochner. Fredagen var lite jobbig men på kvällen kom tjejerna hem till pappa och bakade pepparkakor med mig eftersom jag var hundvakt till älsklingen! Satt väl uppe till närmare halv ett med the och mackor och pratade på som vanligt!
Resten av helgen blev det jobb! Sen direkt efter jobbet på söndagen åkte jag och pappa till farmor och farfar, åt lite middag och hade en väldigt trevlig fjärde advent! :) Fick även hem lite saker från jobbet - Två glaskupor, en ljusstake och ett stort mareusfat i sand! :}

Idag var det fika i skolan, så slutade vi ett så det var väldigt skönt och behövligt. Lovet kommer inte en dag försent kan jag säga, phu! Dock blir det plugg även på lovet..
Nej, nu ska jag börja städa, är ju trots allt julafton om FYRA dagar! :D

Go Jul

bild lånad av karolina :>



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback