pulkarace

ojojoj, vilken dag! Tänkte uppdatera innan jag tar en kopp the och kryper ner i sängen och sover, är så himla trött!
Idag var det som sagt skolavslutning, först blev det att samlas med klassen runt halv tio. Fika för dom som ville och så blev det så klart ett och annat kort! Sen gick vi till kyrkan för lite dans och musik, väldigt mysigt!
När det var klart gick jag med lisa hem, kokade choklad och så bar vi oss ut i kylan, mötte upp tjejerna och hade pulkarace! ;) hahaha

När min rumpa frusit till is traskade jag hem till emma och anders, sen har jag varit där sen dess! Har städat lite åt dom och så började vi baka muffins, snickers och ischoklad! :D

äe fy fan, nu måste jag sova. Ska vara klar och redo kvart över nio då vi åker till borlänge och shoppa det sista inför julen och nyår! underbaaaart

GOD NATT



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback