winter wonderland

jäklar vilken fin dag det är! Solen strålar och snön bara glittrar, underbart! :)
Gårkvällen var supermysig, precis som det ska vara en fredagskväll! Åkte hem till syrran, kollade på en film från när Martin var i lumpen och gratulerade honom för att ha muckat. Han hade fått medalj, betyg och just den där filmen. Riktigt roligt att se faktsikt! :) Sen kom hans kompisar och gratta honom, så vi fikade lite och sen blev det eclipse! Jag hade så stora förväntningar och var rädd att den skulel vara sämre än vad jag trott, men den var riktigt bra! Alla tre filmer har varit underbara tycker jag! åååh

När jag kom hem kollade jag på bröderna karlsson, sen läste jag lite ur eclipse, haha! ;)
Nu har jag vaknat och är supersugen på att ta en promenad i det fina vädret. Temperaturen får övgöra det. ;>
Tyckte även att det var tråkigt att olle åkte, ville ju se han och jay i final! :( Men men..
Nu blir det dushen, puss


synd att solen går ner så himla fort bara..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback