niondedecembertvåtusentio

Känns som att jag har lite bloggtorka, hmm.. Men ska försöka bättra på det! Dock blir det nog efter helgen. När jag tänker på den kommande helgen känner jag stress och blir bara på allmänt jävligt dåligt humör.
Imorgon - fredag - går jag i skolan tills klockan fyra. Sen ska jag springa, bokstavligt talat, till jobbä och hoppa in i två timmar med Sofia(som jag ska jobba med för första gången!). Sen blir det att stänga butiken och åka fort som satan till Avesta och cocha "mitt" lag i lussebandy. Nejmen jag och Karolina är cochar och vatten-påfyllare. Känns dock som att det ligger på helt fel helg. Missar idolfinalen och vem vet när man kommer hem? Kan nämligen komma hem så sent som fyra.. jag kommer dö. i alla fall somna, haha..
På LÖRDAGKVÄLL ska jag med några i min klass(alltså med skolan) till Falun och kolla på en teater............. EN LÖRDAG!
Nej, jag pallar inte. Tror jag hoppar av eller "blir sjuk" eller något..
Och som grädde på moset är jag hos pappa. Och för er som inte känner mig så träffar jag honom bara två gånger i månaden så jag vill spendera den så mycket som möjligt med honom, hemma i alla fall..

JAJA, sitter/ligger förtillfället hos syster i deras gudomliga soffa och kollar på när Sverige spöar Norge(9-1 just nu!) i innebandy-VM samtidigt som jag skriver en filmrecension om Reservoir dogs. Går väl sådär.. Så ska fortsätta med det nu! :>

ps. mina kläder från hm har kommit, grrrrrrreat. Hade dock inte med mig mitt id-kort så jag hämtar ut det imorgon.... Tänkte jag säga, men hinner väl inte det heller.. Äh, jag går på lunchen.

ciao



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback