HEJ

Guuuud vilken underbar dag! haha :D Igår var riiiktigt trevligt! Hoppas att gästerna hade lika trevligt som jag. :)
Ja, som sagt kom det lite folk till mig igår. Efter två innebandy matcher gick jag och jullan hem och fixade/städade lite. Sen droppade folket in. Och vi drack lite och pratade minnen och hade det allmänt trevligt helt enkelt! Spelade också lite spel, haha! Sen gick väl dom vid ett eller så. Så då gick jag & julia och la oss nästan på en gång.

Sen nu vaknade man av att solen sken in. Är så himla fint väder! Vi ska nog ta en promenad sen, kanske ska in och sola på meddo också om dom har öppet. Blir ingen bio ikväll i alla fall. Blir att plugga istället.. ;P
Nej nu ska vi ta oss en god och stor frukost!

take care,
PUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback