Maria

jaaa, grattis till alla Maria idag, inklusive mig! :)

Idag har varit en riktig slappsöndag! Jag '& harley gick och mötte Emma vid ett, då satt vi på War of the Worlds, sen käkade vi med papap & cath. Satt också på Collateral, för jag hade varken sett någon utav dom två med Tom Cruise. Men hann bara se 20min , för då skulle vi åka till husby!
Jag frågade också farfar några frågor om hur dom levde på 1900-talet, eftersom jag ska göra ett reflektions protokoll om Sverige på 1800-talet. Så ska vi kunna se skillnad från 1800-1900-talet!
Sen vart det fika och ett mycket spännande skidtittande, och yes, ännu ett till brons! :D
Så nu kom jag väl hem till mamma vid halv 10- 10. Så nu ska jag ta mig lite te och fortsätta att kolla på Collateral! :)

Efter det blir det sängen, är så himla trött!  puss & go natt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback