trött emelie

hej! är riktigt trött efter en pluggnatt, en lååång skoldag, och en lång väntetid på akuten.
Ja, hade ju idrotts prov idag, som förhoppningsvis gick bra, en engelsk muntlig redovisning som jag tror jag bra? och ett spanskt läx förhör, gick sådär.. Efter skolan gick i alla fall jag och lisa upp på stan, så köpte jag en ny stav till tungan, en liten diamant på kulan, hihi ;) Sen ringde mamma och sa att hon skulle till avesta, för att åka till akuten. Hon har ju varit sjuk hela veckan och så blev det värre och massa jag inte orkar skriva, så kom vi väl dit vid fem och kom inte iväg förns vid 7.. Och då satt jag där med hungrig mage. :( Men shit va olika folk man ser bara av att sitta i väntrummet..
Anyway, vi kom hem så åt jag ica-sallad<3 framför oth, åt också en kexchoklad! :} Nu ska jag fixa kläder tills imorgon, sen ta en snabbdusch och kanske ett till oth avsnitt, kanske. Dock vill jag nästan sova på en gång. ;)

take care



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback